Musikskolan – lättläst
På kulturskolan kan du lära dig spela olika instrument.
Du kan sjunga, dansa och spela teater.
Musikskolan är öppen för barn och unga.
Vi kan lära dig spela på många olika instrument.
Ett vanligt musikinstrument är gitarr.
Det vill många lära sig.
Många av instrumenten kan du hyra första året.
Du kan också sjunga i kör eller dansa.
Du kan lära dig spela teater.
Barn som är mellan 3 år och 6 år kan gå på rytmik.
Rytmik är musik och rörelse ihop.
Rytmik finns även för bebisar tillsammans med förälder.
Ring till Höörs kommun om du vill börja på Kulturskolan.